logotyp

Zaczarowana Kraina - Traktorowa

Placówki Zaczarowanej Krainy mieszczą się w przestronnych, nowoczesnych willach z dużymi ogrodami w prestiżowej dzielnicy Krzyki -Ołtaszyn.

Wszystkie zainteresowane dzieci wraz z rodzicami zapraszamy do zwiedzania naszej krainy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
W Zaczarowanej Krainie zachęcamy do aktywności organizując różnego rodzaju gry i zabawy edukacyjne:

Ruchowe
Bajkoterapię
Muzykoterapię
Warsztaty plastyczne
Gimnastyka mózgu Paula Dennisona
Logopeda
Integracja sensoryczna
Warsztaty teatralne
Artterapia
Wczesna stymulacja malucha
Nauka czytania metodą Domana
Plan dnia dostosowany jest do wieku i preferencji dziecka, uzgadniany wspólnie z rodzicami, by zapewnić im poczucie bezpieczeństwa i warunków do których przyzwyczajone były w domu. Dużo czasu spędzamy na powietrzu, bawiąc się w ogrodzie lub na tarasie, a w okresach jesienno-zimowych wybieramy się na spacery.

W cenie karnetu każdy maluszek dostaje od Zaczarowanej Krainy

Pościel
Nocnik
Ręczniczek
Chusteczki i kremy pielęgnacyjne
Wodę mineralną
Herbatki owocowe i ziołowe
Świeże owoce
Organizację imprezy urodzinowej

[tab-area2]

Program Edukacyjny Maluszka

W Zaczarowanej Krainie edukujemy zabawą, ponieważ najważniejsza czynność, której dziecko oddaje się w pierwszych latach swojego życia z upodobaniem i zapałem, to właśnie zabawa. Dziecko bawi się przy każdej okazji i każda czynność podejmowana przez nie samorzutnie i dobrowolnie nosi charakter zabawy.

Zabawy służą:

rozwojowi mowy dziecka,
rozwojowi ruchów,
rozwojowi funkcji psychicznych,
wzbogacaniu pojęć.
Zabawy w Zaczarowanej Krainie wchodzą w skład zajęć dydaktyczno-wychowawczych i dzielą się na:

Zabawy ruchowe:
ćwiczenia ruchowo-naśladowcze,
ćwiczenia ruchowe przy śpiewie.
Cele zabaw: doskonalenie ogólnej sprawności fizycznej dziecka, kształtowanie wrażliwości słuchowej.

Zabawy dydaktyczne:
opowiadanie bajek,
oglądanie ilustracji,
śpiewanie piosenek,
uczenie wierszyków,
uczenie form zachowania (używanie w sytuacjach codziennych zwrotów grzecznościowych).
Cele zabaw: rozwijanie funkcji umysłowych dziecka, takich jak: myślenie, pamięć, uwaga, wyobraźnia. Kształtowanie wyobraźni słuchowej.

Zabawy manipulacyjno – konstrukcyjne:
budowa z klocków
nakładanie kółek na piramidę,
pierwsze malowanki,
pierwsze wycinanki i wydzieranki,
pierwsze rysunki,
pierwsze ulepianki.
Cele zabaw: rozwój zręczności, koordynacji ruchów, wyrobienia sprawności palców, kształci myślenie dziecka, skupia jego uwagę, rozwija wytrwałość

W związku z częstymi uczuleniami i różnymi preferencjami smakowymi u dzieci nie przygotowujemy ciepłych posiłków. Podgrzewamy i podajemy jedzenie przyniesione przez rodziców.

Jednocześnie oferujemy pyszne obiadki z firmy cateringowej specjalnie przygotowane dla najmłodszych smakoszy.

Dodaj komentarz